Delkom Group Sp. z o.o. właściciel Śląskie Centrum Komputerowe || tel.: (32) 270 24 15 || sklep@slaskiecentrumkomputerowe.pl ||
ul. Dworcowa 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie
|| NIP 6312500425

Jak kupować

Krok 1 - wybór produktów

Produkty dostępne w sklepie internetowym podzielone są na rodzaje (np. Produkty nowe). W nich widoczne są kategorie i podkategorie. Wszystkie kategorie i podkategorie znajdziesz w menu w lewej kolumnie. 

Wyszukiwanie produktu

Jeżeli szukasz konkretnego produktu i znasz jego nazwę lub numer katalogowy (ID produktu), wpisz je w pole „Znajdź produkt” znajdujące się na górze strony i naciśnij w ikonę lupki „Szukaj”. Przy prawidłowym odnalezieniu produktu po wpisanej frazie pojawi się lista kafelek produktów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie. 

Dodatkowo możesz zawęzić obszar wyszukiwanego produktu wybierając jego grupę z listy obok pola do wpisywania szukanej frazy. Z listy kafelek produktów możesz przejść do konkretnej karty produktu klikając w zdjęcie lub nazwę produktu w ramce.

Krok 2 – zakup wybranego produktu

Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu produktu, wpisz jego ilość w polu obok przycisku „koszyk” a następnie naciśnij przycisk "Do koszyka" (ilość kupowanych produktów możesz też zmienić w koszyku). Zostaniesz przeniesiony na stronę „Twój koszyk”. Na stronie „Twój koszyk” zostanie wyświetlona zawartość koszyka oraz cena, liczba produktów i opłata za dostawę. Na tym etapie możesz dodawać kolejne produkty do koszyka postępując zgodnie z krokiem 1.

UWAGA! Jeśli Twoja wartość koszyka będzie równa lub większa kwocie 500 zł netto, wówczas pokryjemy za Ciebie koszty przesyłki.

Jeżeli już skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz zamówić, wykonaj następujące czynności:

  1. Wybierz, jak chcesz zapłacić za zamówione produkty: wpłata na konto, płatność przy odbiorze, wpłata za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl (przelew bezpośredni lub karta płatnicza (Visa, MasterCard, Maestro).
  2. Wybierz sposób dostawy: odbiór osobisty lub firmą kurierską Siódemka.
  3. Zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy robisz zakupy po raz kolejny). Możesz dokonać zakupów również bez rejestracji.
  4. Sprawdź poprawność wszystkich elementów zamówienia. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij „Zamawiam”. Jeśli chcesz dokonać zmian, kliknij przycisk „Wstecz”.

Osoby chcące zakupić produkty poprzez sklep internetowy ŚląskieCentrumKomputerowe.pl  mogą dokonać zakupu przez rejestrację lub podać dane każdorazowo przy zakupie. Aby założyć konto należy skorzystać z przycisku "Rejestracja", który znajduje się w górnej części strony i wypełnić tabelkę z niezbędnymi informacjami. Po poprawnym wypełnieniu danych i ich zatwierdzeniu (przycisk "Zarejestruj się") konto automatycznie staje się aktywne i po uprzednim zalogowaniu do systemu, można dokonywać zakupów. Użytkownicy, którzy posiadają już konto, mogą od razu skorzystać z opcji logowania (przycisk "zaloguj się").

Twoje zamówienie otrzyma numer i zostanie przesłane do bazy sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem. Jeżeli w trakcie obsługi zamówienia nastąpi potrzeba kontaktu e-mailowego lub  telefonicznego (np. w celu umówienia dostawy), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 kolejnych dni, złożone zamówienie zostanie wstrzymane w realizacji lub anulowane.

W panelu klienta po zalogowaniu zostaną wyświetlone informacje odnośnie Twojego zamówienia. Przyjęcie oferty zostanie potwierdzone osobnym e-mailem.

Dokumentem potwierdzającym zakup jest faktura VAT lub paragon.

Krok 3 - odbiór zamówionych produktów

Zamówione produkty zostaną dostarczone na podany adres w terminie zgodnym z informacją przy produkcie. Podczas osobistego odbioru produktów powinieneś mieć ze sobą dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem i adresem zameldowania, który podałeś w zamówieniu. Celem uniknięcia pomyłek możesz zostać poproszony o jego okazanie.

Co dalej z zamówieniem? 

O każdym etapie zamówienia poinformujemy Cię drogą e-mailową. W pierwszej wiadomości otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia zamówienia. Aby sprawdzić aktualny status realizacji zamówienia zaloguj się na "Twoje konto" poprzez użycie danych z rejestracji. W przypadku wyboru płatności przelewem, numer konta otrzymasz po skompletowaniu zamówienia. Realizacja zamówienia na kilka produktów uzależniona jest od najdłuższego terminu realizacji dla produktów znajdujących się w koszyku. 

Jeśli masz dodatkowe pytania, możesz się z nami skontaktować wysyłając e-mail na adres sklep@slaskiecentrumkomputerowe.pl

Regulamin realizacji zamówienia

  1. Aby dokonać zamówienia, nie jest wymagana rejestracja Kupującego.
  2. Zamówienia przyjmowane są poprzez sklep internetowy przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu pod adresem https://slaskiecentrumkomputerowe.pl.
  3. Złożone zamówienie weryfikowane jest przez pracownika sklepu najdalej w pierwszy dzień roboczy po dniu złożeniu zamówienia. W okresie świąt wielodniowych (Wielkanoc, Boże Narodzenie, Sylwester) czas oczekiwania na weryfikację i realizację zamówienia może ulec wydłużeniu.
  4. Za moment zawarcia umowy sprzedaży należy rozumieć pozytywny wynik weryfikacji zamówienia. W przypadku jakichkolwiek nieścisłości w zamówieniu pracownik sklepu skontaktuje się z Klientem za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie.
  5. W procesie weryfikacji zamówienie może zostać odrzucone bez podania przyczyny. W takiej sytuacji Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie. Wszelkie wpłaty na poczet realizacji zamówienia podlegają zwrotowi w pełnej kwocie.
  6. Zamówienie realizowane jest najdalej w terminie do 10 dni roboczych od zakończenia weryfikacji z wynikiem pozytywnym.
  7. Dostępność towarów w serwisie www.slaskiecentrumkomputerowe.pl jest ściśle związana ze stanami magazynowymi hurtowni.
  8. Złożenie zamówienia i otrzymanie e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z podpisaniem umowy cywilno-prawnej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

Newsletter


Dowiedz się o różnych ofertach i promocjach!

Nasze atuty


Szybka dostawa
14 dni na zwrot
Bezpieczne płatności